Kontakta oss
Vi svarar på dina frågor och funderingar kring våra fototjänster, produkter och betalning. Kundtjänst är bemannad Måndag till Torsdag 9-12.00 och 13-15.00. Vid lång telefonkö rekommenderar vi e-mail. Vi svarar alla e-mail under vardagar, men under dagar med hög belastning kan svar ta upp till 3 vardagar.
Konsumentverkets upplysningstjänst
Hallå Konsument – www.hallakonsument.se
Oberoende vägledning inom konsumentverket
ARN
www.arn.se
ARN ger dig som konsument möjligheten att få tvister prövade.
Allmänna reklamationsnämnden, Box 174, 101 23 Stockholm
Svar på vanliga frågor
Här hittar du svar på vanliga frågor om våra barnfotograferingar och hur de går till.
Hittar du inte svaret på din fråga så kan du kontakta kundtjänst för att få mer hjälp.
Bankgironummer 170-9351. Glöm ej att ange referensnummer/ocr-nummer vid betalning.
IBAN: SE8980000000076832825420
Bank: Swedbank
BIC/SWIFT: SWEDSESS
Nej tyvärr inte. Bilderna är kopplade till respektive faktura, därför är det viktigt att varje produkt betalas med tillhörande OCR-nummer
Har du ej fått någon påseendeblankett i samband med fototillfället tar ni kontakt med vår Kundservice via mail kundcenter@expressbild.se.
Vid registrering av beställning via vår hemsida så skriver ni era korrekta uppgifter. Väljer ni att skicka in lappen med post så gör ni era ändringar på lappen
Nej tyvärr inte. Varje bildpaket måste returneras separat.
Bildarken kan delas på mitten, om inte annat anges på prislistan så betalar ni hälften av vad ett bildark kostar.
Om ni önskar fler bilder så kontakt vår kundservice via mail kundcenter@expressbild.se.
Vill du beställa fler bilder/paket så kontaktar ni kundservice via mail kundcenter@expressbild.se.
Porträttbilder och gruppbilder finns kvar i ett år efter att bilden har fotograferats. Skolkataloger finns endast till försäljning det aktuella läsåret.